Ikastaroaren edukia

  • Orokorra

    LinkedIn

    Ikastaroaren helburua ikasleek Instagram erabiltzen ikastea da negozioari ikusgarritasun handiagoa emateko, eta ondorioz, saltzeko aukerak handitzeko.

  • 1. Zer da Instagram eta zertarako balio du?

    Argazkiak eta bideoak partekatzeko aplikazioa da.

  • 2. Oinarrizko kontzeptuak

    Instagram Espainiako sare sozial erabilienetako bat bihurtu da. Haren erabilera nabarmen hazi da azken bi urteotan pertsonek eduki erreala, pertsonala eta berehalakoa bilatzen dutelako.

  • 3. Enpresako kontuak

    Instagramek argi bereizitako bi profil ditu: profil pertsonala eta enpresako profila (marketara, enpresetara, negozioetara eta abarretara modu esklusiboan bideratutakoa).

  • 4. Enpresako hainbat kontu kudeatzea

    Instagramek enpresako hainbat kontu app-tik atera beharrik izan gabe kudeatzea ahalbidetzen digu. Android zein iOS gailuek dute aukera hori erabilgarri.

  • 5. Traolak erabiltzea

    Lotutako hitz batek edo hainbat hitzek osatutako eta karaktereen katea da

  • 6. Instagrameko bilaketak

    Instagramen, bilaketa egiteko garaian 4 aukera ditugu.

  • 7. Jakinarazpenak

    Instagramek, gure kontuaren konfigurazioaren arabera, jakinarazpen ugari bidal dezake.

  • 8. Instagramen edukiak sortzea

    GIZATIARTU ZURE MARKA: igo taldearen, bulegoko, enpresaren, lankideen eta abarren egunerokotasunean ateratako argazkiak.

  • 9. Bideoak Instagramen

    Erabiltzaileen % 78k onlineko bideoak astero kontsumitzen ditu, eta % 55ek egunero

  • 10. Argazkiak etiketatzea

    Instagrami etekinik handiena ateratzeko, ondo jakin behar dugu gure argitalpen bakoitza nola etiketatu

  • 11. Mezu pribatuak

    Duela gutxi, Instagramek funtzio berria jarri du abian. Horren bidez, Instagrameko lagunen eta ezagunen artean mezu pribatuak bidal daitezke eta “Instagram Direct” da haren izena

  • 12. Instagram Stories

    Instagram Stories Instagram barruko atal bat da; bertan, argazkiak, boomeranga, bideoak eta zuzeneko bideoak igo ahal izango dituzu baldintza bakar batekin: 24 ORDUKO IRAUPENA SOILIK IZANGO DUTE

  • 13. Estatistikak

    Estatistiken tresnara sartzeko, enpresako profila izan beharko dugu; hau da, profil pertsonalak EZ dizu sare sozialeko ekintzak neurtzeko aukerara sartzen utziko.

  • 14 Konfigurazioa

    Instagram zure markarekiko interesa izan dezaketen erabiltzaileak, blogger-ak, influencer-ak eta abarrak ezagutzeko eta horiekin harremanetan jartzeko modua da.

  • 15. Estekak laburtzekoa

    Zure profilaren izenak, gehienez, 29 karaktere izan ditzake.

  • 16. Tresna osagarriak

    Argitalpenen programazioa: Hootsuite

  • 17. Aholkuak

    Audientziak dauden tokian egon behar da. Horrekin lotuta, Instagram da eguneroko erabilera-denbora gehien duen sare sozialetako bat. Gainera, erabiltzaileekin elkarrekintza gehien sortzen duen sare sozialetako bat da, Twitterrekin eta Facebookekin alderatuta, modu nabarmenean