Diagrama de temas

  • General

    Video Marketing

    Ikasleek haien bideoak biral bihurtzeko eta irismen handiagoa lortzeko behar dituzten tresnak ezagutzea da ikastaroaren helburua.

  • 1. Bideoa eta biraltasuna

    Bideo labur bat izurrite biral bihur liteke ordu gutxitan, eta mundu osoari buelta eman.

  • 2. Sustatu zure bideoak

    Online bideoak sustatzea funtsezkoa duzu marketin-estrategian, zure edukien inpaktua, hedatzea eta engagementa hobetu ahal izateko.

  • 3. Youtube: zure kanala sortzea

    Youtuben geure kanala sor dezakegu Gmail postako helbidearekin 

  • 4. Publizitate motak YouTuben

    Bideoen erraldoiaren publizitatea aldatu egin da. Youtubek modernizatu egin nahi izan ditu formatuak eta ikusle gazteagoengan pentsatuz egokitu ditu.

  • 5. Bideoak editatzeko tresnak

    Bideoaren edukiak gure komunitatearekin eta xede dugun publikoarekin gertutasuna lortzeko aukera dira eta hori da enpresek erabiltzen dituzten edukien marketin-estrategien artean baliabide hau ezinbesteko eta ahaltsu egiten duena

  • 6. Bideoak Facebook-en

    Gure negoziorako bideo bat ekoiztea oso onuragarria izan daiteke, gure jarraitzaileek gustura hartuko dute interakziorako bide hau eta eduki bikaina da enpresak Facebook-en duen orrirako. 

  • 7. Bideoak Twitter-en

    Bideoa Twitter-en denbora errealean egiten diren elkarrizketen elementu nagusi bihurtzen ari da. 

  • 8. Bideoak Instagram-en

    Erabiltzaileen % 78k onlineko bideoak astero kontsumitzen ditu, eta % 55ek egunero

  • 9. Email-marketina

    Xede duzun publikoari balio eta intereseko edukiak eskaintzea duzu bezero izan litezkeenen buruan egoteko estrategiarik onena.

  • 10. Bideomarketinerako beste plataforma batzuk

    Bideomarketinerako beste plataforma batzuk: Periscome, Markeet eta Vimeo

  • 11. Harreman publiko digitalak

    Enpresek haien publikoarekin harremanak izan nahi izaten dituzte. Hori da harreman publikoen funtsa. 

  • 12. Influencer-ak bilatzea

    Influencer-en bidezko marketina gero eta indar handiagoa hartzen ari da sare sozialek ere gero eta balio handiagoa dutelako, baina onenak identifikatu behar dira.