Ikastaroaren edukia

  • Orokorra

    Hubspot

    Mikroenpresa Digitalak negozioko bezeroen kdueaketa eraginkorra egitea ahalbidtuko digun tresna erraz eta doakoa aurkezteko ikastaroa antolatu du (CRM, ingelesez CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT). Aplikazioak kontaktuak, bezeroak eta bezero potentzialak kontrolatzea ahalbidetuko digu, baita negozioaren salmenta-aukerak ere.

  • 1. ZER DA CRMA ETA ZERTARAKO BALIO DU?

    CRM siglek CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT kotzeptua laburtzen dute, hau da, CRM tresnak bezeroekin ditugun harremanen kudeaketa erraztuko digu.  

  • 2. HUBSPOT

    HubSpot gure Marketing funnel guztia kudeatzeko plataforma bat da. Enpresa Brian Halligan-ek eta Dharmesh Shah-ek sortu zuten 2006an eta Inboud Marketing estrategiaren baitako software ezagunenetakoa bilakatu da.

  • 3. HUBSPOTEN ALTA EMATEA ETA IZEN-EMATEA

    Lehenik, hizkuntza hauta daiteke alta eta izen-ematea errazteko eta tresnak eskaintzen dituen aukera guztiekin lan egiteko.

  • 4. HUBSPOT – MARKETING

    Leadak edo kontaktuak lortzen, jarraitzen eta itzultzen lagunduko digun tresna automatikoa.

  • 5. HUBSPOT - CRM

    Esan bezala, marketingaren alorrean, CRMa bezeroaren fidelizaziora eta hura asetzera bideratutako estrategia gisa defini daiteke.

  • 6. HUBSPOT CRM PANELA

    Panelean enpresak, negozioak, ekipamenduak eta CRMa pertsonalizatzeko beharrezko guztia adiministratuko dugu, ahalik eta gehieneko erabilgarritasuna lortzeko helburuz.

  • 7. BESTE CRM BATZUK

    Badaude bezeroak kudeatzeko beste CRM batzuk.

  • 8. BILERAK KUDEATZEKO TRESNAK

    Kontuan izan beharreko alderdia da bileren kudeaketa bezeroekin edo bezero potentzialekin izaten den harremanean.